domingo, 9 de diciembre de 2007

Endivies al forn


Endivies...

Una verdura de la familia dels enciams, un pel amarga, pero ideal per fer amanides i la recent descoberta: per cuinar.

Vaig descobrir aquesta recepta a la feina, on les servien bullides i....bofff!Pero voilà la recepta que vaig descobrir al llibre "Recettes des Grands-meres":

Endivies al forn amb pernil...mmm....boníiiiiissimes!!

Un plat sa i, com sempre, sense complicacions!Jo ja es la segona vegada que les faig en 2 setmanes!Tot un descobriment..

Bon appetit mes amis!!


Ingredients

  • 2 endivies per personna

  • Un tall de pernil dolç x endivia

  • sal

  • pebre

  • crema de llet

  • formatge rallat


Preparació:

Tallar el cul de les endivies i ferles bullir en aigua amb sal durant 20 minuts.

Escorrer bé.

Preescalfar el forn a 210º.

Posar les endivies en una plata, sal pebrar,enrotllar cada una amb un tall de pernil dolç, regar amb la crema de llet i cobrir amb formatge rallat.

Enfornar durant 20 minuts i servir!!!

Mmmmm....bon appetit tout le monde!

1 comentario:

Gemma dijo...

Jo també les faig i m'encanten!
T'explico les meves: les faig 4 minuts al microones, tapades amb film (més ràpid que bullides i no agafen aigua). Les tallo al llarg i hi poso un tall de formatge, tallat a la mida de l'endívia. La resta com tu, potser no tanta estona de forn (fins que es gratinen). Estan boníssimes i són un recurs ben fàcil ;)